Könyvbemutatón jártam - megjelent Borsa Brown legújabb könyve, az Arab öröksége

 Október 25-én ismét könyvbemutatón jártam a budapesti Álomgyár Könyvesboltban. Megjelent ugyanis Borsa Brown írónő legújabb regénye, az Arab öröksége. Az Arab című regény volt az első, amit az írónőtől olvastam, még 2017-ben. Azóta minden könyvét beszereztem és szinte mindet olvastam is, és mégis nekem ez volt az első "arabos" könyvbemutatóm. Minden percét megérte a várakozás, amely majdnem két órán át tartott. Ekkora volt az olvasótábor ugyanis, aki eljött a bemutatóra. Borsa rendületlenül dedikált, fotózkodott és arra is volt ideje, hogy pár kedves szót váltson az olvasóival. 




Nem éppen most lettem Borsa olvasója, már jó pár éve a kedvencem...mert minden könyve egy repülőjegy egy különleges utazásra, és általa, valamint a történeteinek köszönhetően jó pár életet megéltem már. De Billal bemutatója megmutatta, mennyire is szeretik az Arabot és a folytatásait az olvasói. Ahogy én is.

Borsa angyalai, a Borsa Fun Club most is kitett magáért: Gamal kedvenc spenótos rétese, tea és kedvesség. Szuper hangulatot teremtve ezzel.

Több óra sorbanállás is megérte, hogy ismét találkozzak a minden olvasójával kedves, mosolygós írónőmmel...akit legszívesebben megöleltem volna ha nincs vírushelyzet. Köszönöm az élményt drága Borsa Brown.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karády Anna: Zserbó 2.

Pap Éva: Mielőtt újrakezdeném

Mosonyi Mara: A szirt